Bemutatótermek, autószalonok

Digital Signage bemutatótermekben

DSR_digital_signage_autoszalonDSR_digital_signage_autoszalon2

 

 

 

 

 

Digitális kijelzők alkalmazásával a bemutatótermek és autószalonok nagyon látványossá tudják tenni termék/szolgáltatás kínálatukat fokozva a vásárlás élményét.

A nézelődők interaktív felületek segítségével személyre szabott, releváns információkat kaphatnak az általuk érdekesnek talált kínálatról.

Autószalonok esetében a potenciális ügyfél néhány interaktív érintéssel megnézheti vágyai autóját többféle színben, különféle extrákkal, külső/belső kiegészítőkkel, amely vonzóbbá teszi az aktuális kínálatot, valamint leegyszerűsíti, felgyorsítja döntését, ami nem is olyan egyszerű egy nagy értékű jármű esetében.

Mindezen előnyök mellett az interaktív képernyők segítségével az érdeklődők feliratkozhatnak hírlevélre, visszahívást kérhetnek, illetve elégedettségi kérdőíveket tölthetnek ki, on-line információt szolgáltatva a kiállított termékekkel kapcsolatban.

Segíthetünk?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Vélemény, hozzászólás?