Kereskedelem, bevásárlóközpontok, üzletek

Digital Signage a kereskedelemben

 

A vásárlás nem csak szükséglet, hanem inkább kellemes, sőt szórakoztató tevékenység is, melyet a modern és interaktív digitális reklámozás támogatni tud fokozva a vásárlás élményét.

A kereskedelem a digital signage legjellemzőbb felhasználási területe, melyet évek óta nagy sikerrel használnak az üzletek, bevásárlóközpontok. A digital signage üzleten belüli hatékony, közvetlen, valós idejű kommunikációt teremet a vásárlókkal, nézelődőkkel, melynek segítségével információt szolgáltathatunk, illetve reklámozhatjuk termékeinket/szolgáltatásainkat megerősítve brandünket.  A dinamikusan változó digital signage felületek lehetővé teszik különféle célzott, személyre szabott üzenetek továbbítását a potenciális vásárolók felé. A módosítások azonnal megjeleníthetők a kijelzőkön, így bármikor, szinte bárhonnan frissíthetjük a képernyőkön megjelenő információkat.

Leginkább használt alkalmazási területek:

  • Értékesítés ösztönzés – új árucikkek érkezése, összekapcsolt akciók, alulteljesítő termékek „árukisöprő” reklámozása
  • Vásárlók üzleten belüli „irányítása”, hogy még több dolog kerüljön a kosárba
  • Differenciált reklámozás: különféle árucikkek reklámozása attól függően, milyen korú és nemű vásárlók vannak az üzletben
  • Hasznos információk: időjárás, hírek, sport eredmények
  • Általános információk – közelgő események, hűségprogramok, pontgyűjtő akciók
  • Interaktív lehetőségek: kérdőívek, piackutatási felmérések, játékok
  • Kuponok, „happy hour” bejelentések
  • Közösségi média oldalak reklámozása, hírlevélre feliratkozás
  • Nyitvatartási időn kívül a személyzet oktatása

 

Segíthetünk?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn