Termékek

………………..CÉLKÖZÖNSÉG

30 méteres pontossággal célozható a potenciális célközönség, ott ahol az érdeklődőből vásárló is lesz.

Kereskedelmi egységek, üzletek, éttermek, gyorsétermek, szállodák, hotelek, sportlétesítmények, stadionok, múzeumok, színházak, egészségügyi intézmények, kórházak, oktatási intézmények, pénzügyi intézmények, biztosítók, szórakoztatóipar, mozik, játéktermek, autószalonok, bemutatótermek, kiállítások, konferenciák

/*—————————————*/

1

KERESKEDELEM

bevásárlóközpontok, üzletek, plázák

Felfokozott ingerek, magas ingerküszöb, vibrálás, kép, zaj, hang információk, irányított figyelem minden pillanatban, előre tervezett látvány. Ez a plázák, bevásárlóközpontok világa. Ezt az egyirányú vizuális és multimédiás kommunikációt tudjuk részben megfordítani interaktív eszközeinkkel, lehetőséget kínálva a vásárlóknak arra, hogy saját érdeklődésük szerint navigáljanak a rendelkezésükre álló tartalomban, információt nyerjenek az őket érdeklő termékekről és érdeklődésüket koncentráltan az adott termék felé fordíthassák, kissé tompítva a környezeti ingereket. Persze mindezzel mi is hozzájárulunk a “digitális zaj”-hoz, amit az Y és Z generáció már rutinból elutasít, átlát rajta, de cserébe megjelenünk az interaktivitással, ami ezen generációk alapvető elvárása.
Az Y generáció már komoly kereső tevékenységet végez, a Z generáció egyes tagjai már úgyszintén, vásárlási igényeiket nem tudják kielégíteni szépen komponált kirakatokkal és rejtett termék megvilágítással. Őket csak információval lehet, sőt szinte kötelező kiszolgálni, méghozzá interaktív információval, ahol a tartalomban történő navigálás során minden pillanatban döntési szabadságot érezhetnek az információk kiválasztásában és fogyasztásában.

/*————————————————–*/

2

KULTÚRA

múzeumok, színházak

A színházak és a múzeumok előszeretettel alkalmaznak digital signage megoldásokat, hogy látogatóikat releváns, naprakész információkkal tudják ellátni az előadásokkal, színművészekkel, múzeumi kiállításokkal, illetve egyéb extra szolgáltatásokkal kapcsolatban. A látogatók –az aktuális műsor részletei mellett – megtekinthetik a közelgő előadások programkínálatát, akár jegyet is vásárolhatnak a kiválasztott műsorra QR kód és mobiltelefonjuk segítésével, vagy bankkártya elfogadó interaktív totemoszlopon.

/*————————————–*/

3

RENDEZVÉNYEK

kiállítások, konferenciák

Konferenciák, kiállítások elengedhetetlen high-tech eszköze a digitális információs tábla, melynek segítségével könnyűszerrel bemutatható a rendezvény programja, a részvevő kiállítók listája térképpel segítve az eligazodást a sok cég között.
A digitális kijelző nagy előnye, hogy nem kell nyomdába rohanni és a rendezvény előtti utolsó pillanatokban, sőt akár az esemény alatt is, módosítható a megjelenő tartalom.
 
A kiállítói standokon elhelyezett látványos, figyelemfelkeltő monitorok odavonzzák a látogatókat a standhoz, melyet akár digitális játékokkal is ki lehet egészíteni a hagyományos szerencsekerék helyett. A digitális kijelzőn feliratkozókat gyűjthetünk, digitális kérdőív segítségével közvélemény kutatást is szervezhetünk.

/*————————————–*/

4

EGÉSZSÉGÜGY

kórházak, egészségügyi intézmények

Kórházak, klinikák, rendelőintézetek az egyik legdinamikusabb növekvő területei a Digitális Reklám megoldásoknak, mivel a betegek, a látogatók és a személyzet olyan releváns, naprakész információt kap, melyek megkönnyítik a tájékozódást a létesítményben, információkat szolgáltatnak gyógyszerekkel, gyógymódokkal, alternatív gyógyászattal kapcsolatosan, illetve lehetőséget teremtenek a dogozók folyamatos oktatására, továbbképzésére. A digitális monitor lehetőséget biztosít OTC termékek reklámozására is, mely plusz bevételi forrást jelent az intézménynek.

/*————————————–*/

5

VENDÉGLÁTÁS

éttermek, szállodák

Bizonyított tény, hogy az éttermi kínálat digitális képernyőn történő megjelenítése nem csak a forgalmat növeli, hanem az ételek közti választás döntési folyamatát is megkönnyíti. A menükínálat képekkel, videókkal demonstrálva sokkal látványosabb digitális kijelzőn, mint nyomtatott verzióban. A folyamatosan változó étel és ital kínálat pár kattintással bármikor módosítható, frissíthető. A napi akciók kiemelésével fel tudjuk hívni az éhes emberek figyelmét last minute ajánlatokra, illetve egyéb lehetőségekre: kávé, desszert, házhoz szállítás, gyerek játszósarok, születésnapi rendezvények, stb. A vendégek elégedettségi kérdőíveket tölthetnek ki, információt szolgáltatva a kiszolgálás, illetve az ételek minőségével, újítási ötletekkel kapcsolatban.

/*————————————–*/

6

ÁLLAMI INTÉZMÉNYEK

állami fenntartású intézmények, önkormányzatok

Közérdekű információk, sorszámhúzó, várakozási idő kijelzés, digitális térkép, vészhelyzeti közlés és még sok más hasznos információ jeleníthető meg digitális totemoszlopokon, érintőképernyős fali és kioszk kijelzőkön ott, ahol a látogatók sorban állnak, várakoznak.
 
Az állami tulajdonban lévő intézményekben általában hosszas várakozási időre számíthatunk, amit a digitális kijelzők által nyújtott élmény kellemesebbé tud tenni. Kutatások igazolják, hogy a Digitális Reklám megoldások csökkentik az észlelt várakozási időt, így a várakozók türelmesebbek lesznek.

/*————————————–*/

7

SPORT

bajnokságok, sportrendezvények

Sportlétesítmények, stadionok, edzőtermek számára a digitális kommunikáció lehetőséget teremet valós idejű információk, statisztikák, eredmények, promóciók, hirdetések, illetve vészhelyzeti figyelmeztető jelzések azonnali figyelemfelkeltő megjelenítésére.

A sportlétesítményben várakozók elégedettségi kérdőíveket tölthetnek ki, on-line információt szolgáltatva a sporteseményekről, edzőtermekről, vagy akár a büfében kapható élelmiszerek minőségével kapcsolatosan is. A válaszadók helyszíni visszajelzése alapján azonnal lehet reagálni a folyamatosan változó igényekre, elégedettebbé téve a látogatókat, növelve azok hűségét.

/*————————————–*/

8

UTAZTATÁS

utazási irodák, repterek

Az utazási irodák számára kiemelkedően hasznos a digitális kijelzők használata, mivel az utazási ajánlatok képekkel, videókkal demonstrálva sokkal látványosabbak, mint a nyomtatott prospektusok és megkönnyítik az érdeklődők döntését. Az interaktív monitorok segítségével a leendő utasok érdeklődési körüknek megfelelően, célzottan tájékozódhatnak az utazásokról, az akciókról, a kiegészítő lehetőségekről: pl. biztosítás, autóbérlés, fakultatív kirándulások. Az irodában várakozók kérdőívet tölthetnek ki, on-line információt szolgáltatva az utazási ajánlatokkal, úti célokkal, illetve igényekkel kapcsolatban.

/*————————————–*/


KAPCSOLAT




TUDJON MEG TÖBBET!

ELÉRHETŐSÉGÜNK


1117 Budapest, Prielle Kornélia u. 19/G., földszint 1.
+36 1 464 43 80; mobil: +36 30 639 55 04
sales@digitalisreklam.hu