Trendek

  • A Burger King hálózatában bizonyos termékek értékesítése 63%-kal növekedett digitális menütáblák bevezetése után.
  • Az emberek 63%-a azt állítja, hogy a digitális reklámok megragadják figyelmüket.
  • Az amerikaiak 70%-a látott közterületi videót digitális kijelzőn az elmúlt hónapban, 52 %-uk pedig az elmúlt héten. (SalonSenseMedia)
  • Digitális közterületi videók több amerikai embert érnek el (70%), mint a videók az Interneten (43%), vagy a Facebook-on (41%) keresztül. (SalonSenseMedia)
  • 7-Eleven mexikói kisbolt hálózat meleg étel értékesítése 200%-kal növekedett miután bevezette digitális kijelzők alkalmazását ínycsiklandozó ételek, italok, desszertek képeivel.
  • Tesztek bizonyítják, hogy kültéri monitoroknál a felületi visszatükröződés miatt legalább 2000 cd fényerősségű kijelzőket érdemes használni, hogy napsütésben is jól látható legyen a tartalom.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn