top of page
marketing27013

A digitális reklám előnyei fürdők esetében – második rész

Legutóbbi blogbejegyzésünkben összegyűjtöttük, hogy mik a legnagyobb előnyei a különböző digitális eszközök alkalmazásának fürdők esetében. Ebben az írásunkban jobban elmélyülünk a témában. Vágjunk is bele!


Az előző cikkünkben olvashattátok, hogy a digitális eszközök milyen hatásosak tudnak lenni, és mennyire sokat tudnak segíteni a pozitív első benyomás kialakításában. Most nézzük meg, hogy ha beszereznél egy készüléket, akkor azt a fürdők területén hol lenne érdemes elhelyezni. Az elhelyezésnél a legfontosabb szempont, hogy forgalmas helyre tegyük a kijelzőket, oda, ahol könnyen észrevehetőek, és sok ember fordul meg a környékén. Múltbéli tapasztalataink alapján összegyűjtöttük, hogy fürdők esetében melyek azok a pontok, ahol a legnagyobb hatás érhető el különböző totemek, kioszkok és egyéb digitális megoldások alkalmazásával:


- Bejárat/kijárat

- Gyógyászat

- Közlekedőfolyosók, öltözők

- Főépület

- Masszázs

- Vendéglátás (étterem, büfé)

- Medencék melletti területek


Annak érdekében, hogy lássátok melyik helynek mi az előnye, részletesebben elmélyüljünk a témában.


1.Bejárat/kijárat:

totem fürdő bejárat digitális reklám
A Rudas Gyógyfürdő bejárata interaktív totemoszloppal

Ha a bejáratnál találkozik a vendég a totemmel, akkor könnyebben fog pozitív első benyomás kialakulni a helyszínről. A vendégélmény és a kosárérték fokozása érdekében érintőképernyős információs totemoszlopot javaslunk, melyen az alábbi tartalmi elemek jeleníthetőek meg:


- belépőjegyek típusai és árai

- szolgáltatások és árai

- digitális 3D térkép útvonalkeresővel az egyszerűbb eligazodás céljából

- eladásösztönzés, keresztértékesítés (, szolgáltatások, események, szálláslehetőségek )

- image képek a fürdő élményelemeiről (folyamatosan rotálva képgalériaként) az egységes - arculatnak megfelelően

- kötelezően megjelenítendő információk: pl. házirend a hagyományos nyomdai anyagok csökkentése céljából


2. Gyógyászati folyosó:

okoskijelző digitális reklám fürdő
Érintőképernyős kijelző a gyógyászati folyosó falán

A gyógyászati folyósok közelében elhelyezett eszközök fő előnye a kellemes hangulat további fokozása és a vendégek tájékoztatása. Ilyen megoldás például az érintőképernyős kijelző a gyógyászati recepció falán. Az alábbi tartalmakat érdemes megjeleníteni:


- szolgáltatások látványos megjelenítése: gyógykezelések, gyógykúrák, masszázs, szauna

- szolgáltatások árai

- image képek


3. Közlekedőfolyosók/öltözők


Digitális kijelző a folyósó falán

Közlekedő folyósók alatt azokat a fontos áthaladási pontokat értjük, melyek jól frekventáltak, és ahol több vendég megfordul. Itt érdemesebb az érintőképernyős kijelzőket a falra szerelni, hogy ne akadályozzák az áthaladást, és közben könnyen észrevehetőek legyenek, hogy amikor a vendégek elsétálnak az eszköz mellett figyelmük a kijelzőre irányuljon. Javasolt tartalmak:


- digitális térkép az egyszerűbb eligazodás céljából

- eladásösztönzés, keresztértékesítés (szolgáltatások, masszázsok, kezelések, rendezvények, táborok )

- image képek a fürdő élményelemeiről (folyamatosan rotálva képgalériaként)

- külsős, alvállalkozó cégek hirdetéseinek megjelenítése (büfé, étterem, úszásoktatás, táborok, szülinapi zsúrok stb.)


Természetesen ezzel a lista még nem ért véget! A következő blogbejegyzésünkben megírjuk tapasztalatainkat a többi olyan pontról, ahol a legnagyobb hatás érhető el

digitális kijelzők alkalmazásával egy fürdő területén.

Comentários


bottom of page