top of page
marketing27013

FAQ – 1. rész

Az utóbbi időben egyre többen érdeklődtök a #digitalsignage megoldások felől. Gondoltunk rátok, és a következő cikksorozatunkban az áltatatok feltett leggyakoribb kérdésekről fogunk írni. Mindenképpen érdemes velünk tartanod!


1. Mi is tudunk TV-t venni, miért lenne jobb a monitor?


Kezdjük a leggyakoribb kérdéssel, hogy miben több a #digitalsignage megoldás/készülékek, mint egy TV. A professzionális signage monitorok éjjel nappal (7/24 órában) működtethetőek, illetve a kijelzőn futó tartalom azonnal módosítható. Ebben a digitális, felgyorsult világban állandó a változás, és eddigi ügyfeleink kiemelt fontosságot tulajdonítanak az azonnali tartalommódosításnak.


Ezen felül egy normál TV-vel szemben a monitorok a magasabb fényerőnek köszönhetően már messziről vonzzák a járókelők figyelmét, hiszen egy normál TV fényereje 350 nits, egy beltéri signage monitor fényereje nagyobb kb. 500 nits, a kirakati és kültéri monitorok pedig extra magas fényerővel bírnak 2.500-4.000 nits, hogy erős napfényben is jól láthatóak legyenek.

digitális reklám kijelző signage digital étterem irodaház
Kültérre telepített, magas fényerejű kijelzőnk

Jó hír, hogy már meglévő TV hálózat esetén fel tudjuk okosítani a készülékeket, be tudjuk vonni a központi menedzsment rendszerbe, így nem kell egyből új monitorokat venni, csak ha a TV-k tönkrementek, vagy bővíteni szeretnék a hálózatukat



2. Ki fog foglalkozni a kijelzőkön megjelenő tartalom szerkesztésével?


A Digitális Reklám iránt érdeklődők közül többen is aggódtak a technikai tudás hiánya miatt. Az okoskijelzőnkön megjelenő tartalmak szerkesztése nem bonyolult, felhasználó szintű tudás is elegendő kezelésükhöz. A kijelzőkön megjelenő tartalmat általában a cégeknél dolgozó marketingesek, grafikusok szokták szerkeszteni, de volt már rá példa, hogy az étterem tulajdonos/ügyvezető igazgatója kezelte és frissítette távolról a napi menüt. Találkoztunk olyan cégekkel is, ahol az alvállalkozó marketing, vagy grafikai ügynökség foglalkozik a frissítésekkel. Illetve cégünk szívesen leveszi a terhet a megrendelő válláról, és kezeljük mi a digitális felületeket saját grafikus csapatunk segítségével.



3. Mennyi időt vesz igénybe a szerkesztés?


Természetesen a szerkesztési időre nem lehet konkrét, egzakt választ adni, hiszen a munka mennyiségétől, illetve a gyakorlati tapasztalattól függ. Minél többet gyakorol valaki a szerkesztőfelületen, annál gyorsabban elkészül a módosításokkal. Ha aggódsz a betanulástól, akkor jelezd és segítünk! Minden megrendelőnek ingyenesen tartunk oktatást Budapesten, vagy online és adunk kezelési kézikönyvet. Ha bármilyen nehézségbe ütközik a tartalmat szerkesztő kolléga, telefonon segítséget nyújtunk, illetve igény esetén kezeljük a kijelzőkön megjelenítendő tartalmat.



A FAQ témánknak ezzel még nincs vége! Hamarosan jelentkezünk a 2. résszel. Ha addig is bármivel kapcsolatban kérdésed van, ne habozz felkeresni minket!









Comentarios


bottom of page